duminică, 22 ianuarie 2012

Ultimele zile in Los Angeles

    Mini-vacanta mea in Los Angeles e pe ultima suta de metri. In ultimele zile nu am mai iesit sa vizitez prea multe din cauza evenimentului la care am participat de vineri. Totusi, am avut doua obiective in minte pe care am vrut sa le ating neaparat.
    Primul e bulevardul Hollywood. Cu totii am auzit de celebrele trotuare care gazduiesc stelele comemorative pentru persoanele ce au contribuit semnificativ la industria de divertisment...
    Pe langa actori si cantareti celebri...







...exista si cateva inedite...



    Din pacate timpul nu mi-a permis sa strabat in totalitate acest faimos bulevard, pentru ca dupa fiorii initiali, plimbarea printre "stele" a devenit plictisitoare cu atat mai mult cu cat lumea in jur nu le acorda nicio atentie si era plin de cersetori si de vanzatori agasanti de bilete pentru a face turul orasului cu ei.

    De-a dreptul fermecatoare a fost plaja Venice. E un loc unde o gramada de lume incearca sa scoata bani de la turisti din orice: pictori, sculptori in busteni de lemn, tatuaje, ghicit in carti, cantareti, simpli cersetori, unii mai isteti pentru un dolar iti zic doua bancuri, un ciudat care isi plimba gaina pe bicicleta...


...un Jack Sparrow care canta la acordeon si avea o pisica legata de picior...


...o batranica ce facea slalom pe strada pe patine cu rotile...
Plaja e foarte frumoasa, si de-abia astept sa revin anul asta sa pot intra si in apa...


    Peste cateva ore, inapoi in Mountain View! A fost o saptamana extraordinara in sudul Californiei, si cu siguranta un loc unde vreau sa ma intorc cat de curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!