miercuri, 18 ianuarie 2012

Universal Studios, Hollywood

    Atentie! Motor! Actiune!
    Cuvintele astea le-am avut in cap ieri cand am vizitat studiourile Universal din Hollywood, Los Angeles. Am ajuns de dimineata, chiar cand s-a deschis. Pretul unui bilet simplu (fara acces in randurile din fata, sau VIP) a fost $77. Partea buna e ca am primit un permis de intrare valabil tot anul in banii astia.
    Cea mai interesanta parte a parcului e turul studiourilor. Dureaza aproximativ o ora, si cu un trenulet esti plimbat printre platourile de filmare ce au gazduit filme celebre. Dar prima surpriza a fost "King Kong 360 3D". Dupa ce trenuletul a intrat intr-una din cladiri...


totul s-a intunecat in jur si a inceput proiectia pe pereti si tavan a unor scene 3D. Si nu numai asta...apa, cutremur, iluzii, au facut cele cateva minute foarte intense si de neuitat.
    Am sa las mai departe pozele cu scurte explicatii sa vorbeasca despre tur...


efecte speciale cu masini din seriile "Fast and furious"



un oras din Mexic...inundat

    Foarte interesant mi s-a parut ca au construit mini-orase ca sa reprezinte diferite regiuni si momente istorice: America de Sud, Vestul Salbatic, New York - Brooklyn, Europa...
    Am avut privilegiul sa intram intr-unul din platourile de filmare modificat sa reprezinte o statie de metrou. Totul e atat de real si efectele sunt impresionante! S-a cutremurat pamantul, s-a prabusit tavanul, scurt-circuite, un tren a deraiat langa noi...si cand apa a navalit in statie, am plecat repede de acolo...



    Exista o straduta cu case foarte frumoase, folosite pentru filmarea anumitor scene din seriale si filme. Sunt foarte cochete si totul e aranjat sa dea impresia ca cineva chiar locuieste acolo...


    O scena preferata a fost cea din "War of the worlds", a lui Spielberg. De-a dreptul magnific!




    Dupa tur, am mers in Krustyland. Amatorii serialului Familia Simpsons stiu despre ce e vorba. E un parc de distractii cu un carusel...virtual. Initial m-am gandit ca n-o sa imi fie rau in el (nu prea sunt prieten cu astea), insa totul a parut asa de real si de intens, incat nu m-am simtit prea bine. Poza de dupa dovedeste lucrul asta...


    Ca un fan Simpsons inrait, nu se putea sa nu fac o vizita la Kwik-E-Mart...


    ...unde am savurat un Duff si o gogoasa...


    O alta atractie in parc e "actorii din lumea animalelor". Am vazut demonstratii spectaculoase cu porcusori de guineea, gaini, papagali, porumbei, caini, pisici...E extraordinara munca dresorilor si capacitatea extraordinara pusa in valoare de ei asupra acestor creatii...






    Foarte interesant a fost si platoul cu efecte speciale. Am vazut "pe viu" cum se creeaza cele mai simple efecte speciale, si audienta a ramas cu gura cascata!
    Plimbandu-ma prin parc, am vazut si masina lui Mr. Bean...


....dinozauri din Jurassic Park...


...caracterul din noul desen animat care se va lansa curand...


...si multe, multe altele greu de descris in cuvinte. De aceea, pozele de pe Picasa (precum si doua filmulete surpriza) merita vazute!
    Iar ziua am incheiat-o cu ceva ce, la propriu, doar in filme vezi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!