luni, 6 februarie 2012

Tablou

    La vizita grădinii botanice din Santa Barbara am fost și la magazinul unde se vând cărți despre flori, grădinărit, amintiri și tot soiul de jucării.
    Pe lângă o carte despre orhideele miniaturale, ochii mi s-au oprit asupra unor desene extraordinare făcute de un artist local. Urmând exemplul grădinii botanice, desenele sale reprezintă peisaje florale locale, specifice Californiei.
    Ținând cont de sfatul unei prietene care a sugerat că un tablou mi-ar prinde bine în apartament, m-am decis în a cumpăra un desen. După ce am făcut câteva cercetări pentru a găsi cel mai bun loc de înrămat, ieri am avut nespusa bucurie de a fi posesorul unui tablou pentru sufrageria mea. Până și proprietarii magazinului care au înrămat desenul au fost foarte impresionați de produsul final: l-au ținut expus câteva zile în geam până să mă sune.
    Iată și tabloul care a dat o pată de culoare sufrageriei mele:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!