luni, 27 septembrie 2010

Lovim din nou

    Sunt cateva bloguri pe care le urmaresc prin feed-uri zilnic. Unul din ele e Geeks are Sexy, si azi a aparut un articol despre bancomate si de ce e bine sa ne acoperim mana cand tastam codul PIN.
    Surpriza a aparut cand am auzit ca cei care instalau camera ascunsa sunt...romani. Evident, surpriza neplacuta de altfel, pentru ca am citit articolul original in care se preciza ca filmarea a fost confiscata de catre politia din Marea Britanie, deci e reala. Frumoasa imagine continuam sa ne facem. Colegii mei care au vazut si ei filmul erau curiosi ce ziceau aia in film si n-am avut de ales in a face pe-a translatorul.
    Filmuletul in cauza:

 

6 comentarii:

  1. tare de tot. am dat si eu mai departe, sa se stie cu ce se ocupa baietii nostri cei falnici ca brazii etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine crede ca doar romanii se ocupa cu asa ceva este cam naiv! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://gothamist.com/2010/09/14/man_arrested_for_skimming_device_at.php#comments

    scrisesem un comentariu mai lung dar mi-a dat eroare. parca in presa romana am citit de curand cate bande de hoti de gen au fost arestate in ultimii cativa ani in intreaga Europa cu ajutorul Interpolului. N-or fi numai romani, dar sunt multi. Se pare ca e meserie usoara.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Stefan: Nu cred ca s-a afirmat nicaieri ca doar romanii se ocupa de asa ceva ;)
    Dar prea putin ma intereseaza ca si altii fac asta, atata vreme cat apare un filmulet dinasta pe niste canale foarte populare si cineva ma trage de maneca si ma intreaba "ce zic aia, ca-s romani ca si tine". Atunci am gustul amar in gura...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ne mai miram? Am ajuns o tara de care fuge toata lumea!! Daca statul ne fura pe toti, statul care ar fi trebuit sa reprezinte garantia dreptatii, astia care fura sau cloneaza carduri sunt mici copii. Nu ma mai mira nimic!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. fotostefan vrei sa preiei blogu patriotic?:)

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!