duminică, 2 mai 2010

Festival românesc pe Broadway

    Din intamplare am descoperit ieri ca in fata cladirii unde lucrez e mare agitatie mare. Un "festival" romanesc a avut loc in Bowling Green ieri.


    Desi zice acolo ca se intinde de la Wall St. , singurele tarabe romanesti le-am intalnit abia de la taur catre Battery Park. In rest, doar mancare italieneasca, greceasca si arabeasca.
    Dar, mirosul de mititei prajiti n-a fost greu de evitat. Mirosea ca la festivalurile de bere Ursus din Cluj. Pacat doar ca nu aveau bere romaneasca (sau cel putin in graba mea nu am vazut-o). Nu am rezistat tentatiei de a imi lua si eu 2 mici ( $3 dolari bucata, scump !) . I-am consumat in parcul Bowling Green, langa scena amplasata pentru ceva concerte de muzica populara romaneasca. A fost interesant sa auzi Zamfir cu Ciocarlia la difuzoare in downtown Manhattan, nu se intampla foarte des asa ceva :)
    M-am plimbat putin si printre standurile romanesti. O tipa care impartea o brosura care promoveaza turismul romanesc a fost putin deranjata de curiozitatea mea sincera legata de interesul strainilor fata de Romania. Printre "merdenele" (ce nostalgie m-a apucat cand am vazut cuvantul, nu l-am mai auzit de atatia ani !) si cozonaci, se strangeau si semnaturi pentru a ridica un bust al lui Eminescu in Queens. Reactia mea cand am aflat ? "ha ha ha" . Exista in Sunnyside o mana de romani si hai sa ridicam un bust al lui Eminescu. Ca ne va face si mai romani . Mai bine sa invatam sa ne promovam tara altfel .Un prim pas e sa invatam macar cum se scrie in engleza corect numele tarii noastre :


    N-am stat prea mult acolo, m-am grabit sa ajung la muzeul Intrepid...

Un comentariu:

  1. Salut!

    Nice blog.

    Nu te-ai întâlnit la festival, cu Edi & Dacia lui? :)

    http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1434230945962#!/album.php?aid=2052938&id=1035472136&ref=mf




    O zi bună!

    ________________

    Dan S (Bucureşti, RO)

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!