vineri, 7 mai 2010

Ce nu face omu' pentru 5 dolari

    Astazi la servici un coleg ne-a aratat un site interesant : http://www.fiverr.com/
    Dupa cum il descriu chiar autorii, e un loc in care lumea isi ofera 'servicii' pentru $5.
    Destul de haios, un loc in care te poti amuza bine, sau mira cat de mare e uneori prostia omeneasca.
    Printre lucrurile ce m-au facut sa zambesc au fost :
- o reteta romaneasca "fenomenala", dupa o descrie autoarea Gina
- o sticla cu aer de New York ( asta a fost foarte haioasa ideea )
- un filmulet scurt cu o tipa "talentata" care se lauda ca isi misca buzele intr-un mod nemaivazut
- 15 minute la taclale cu un tip, pentru cei singuratici si plictisiti

    Interesante idei, nu ? Si sunt mii :)
    Am si eu o propunere : eu pentru $5 ma voi duce la orice muzeu/parc din zona NYC (la care nu am mai fost pana acum) , sa fac poze si sa scriu un articol pe blog. Astept propuneri :)
    Voi ce ati face pentru cinci dolari ?

6 comentarii:

  1. Banuiesc ca la sticla aia cu aer din NY se plateste si shipping&handling. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. haha, pai altfel probabil l-ar costa pe om mai mult de 5 dolari sa faca pachetul cu sticla si sa-l trimita prin USPS :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Stefan herbst8 mai 2010 la 04:33

    :)) super interesant site-ul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu pentru 5$ as trimite nisip de pe plaja Golfului Mexic. Shipping and handling se platesc separata in functie de destinatie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pt 5$ as face cateva poze din Arad la cerere (cladiri istorice, centru, mijloace de transport in comun, etc) in limita a 10 imagini.

    RăspundețiȘtergere
  6. hai ca .... in sfarsit m-am invretnicit si eu sa postez ceva pe blogul meu ... asa ca nu ezita sa intrii :D

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!