vineri, 2 aprilie 2010

Avem primăvară !

    Desi am simtit pe propria piele caldura din saptamana aceasta, pana azi nu am realizat cu adevarat ca a venit primavara. Dar ce m-a facut sa ma pot bucura cu adevarat de venirea primaverii ?
    Iesind in pauza de masa sa iau ceva de-ale gurii, am observat o multime de oameni in parculetul Bowling Green. Si printre oameni, ceva rosu. Mult rosu. Nu am rezistat si m-am abatut putin din drum ca sa intru sa vad ce e ...



    O multime de lalele rosii, in plina floare ! Privelistea a fost incantatoare, rondoul din centrul parcului arata splendid ! Cu atat mai mult m-a surprins, cu cat ieri nu existau decat bobocii de lalele. Mi-a confirmat si colegul de munca acest lucru, ca intr-adevar, ele au inflorit intr-o singura zi/dimineata, de la caldura soarelui.
    M-am simtit foarte tentat sa iau pranzul pe una din bancile de acolo, insa din pacate toate erau ocupate de turisti si de altii ca mine, care au evadat din birouri si s-au bucurat de superba zi .
    Mica pata de natura si culoare a contribuit si ea la sentimentul de vineri, si de sfarsit de saptamana :)

3 comentarii:

  1. dane..daca ar citi profa de romana blogul tau...cu ce compuneri scrii acuma ..sigur ai avea 10+ la romana :))
    claudia

    RăspundețiȘtergere
  2. Claudia ai dreptate, si eu il tot laud ce frumos scrie :)
    Cat despre flori, superbe!
    Din cate vad din poza, multe dintre ele nu si-au deschis inca bobocii, sa vezi zilele urmatoare cand vor fi toate inflorite...

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!