miercuri, 10 martie 2010

Privire pe fereastra, din nou

    Dupa cum am promis si o poza de la noul etaj unde ne-am mutat birourile, 29, poza de mai jos am facut-o ieri in pauza de masa.
    Pana acum nu m-am aplecat deloc pe fereastra, si ieri cand am facut-o putin ca sa prind cat mai bine imaginea, am simtit un nod in gat. E ametitor.


    A se vedea umbra pe trotuar, in miezul zilei. Nu e de mirare ca mereu cand mergi ziua pe strada, ai impresia ca se insereaza, soarele nu patrunde deloc din cauza cladirilor foarte inalte. Pai cum sa creasca copacii sau orice alt del de vegetatie acolo ?! ...

6 comentarii:

  1. alexandru mircea10 martie 2010 la 15:46

    Moooaaaaaaa, m-as **** pe mine daca m-as uita pe geamul ala in jos. Ce contrast intre locul unde traiesti si cel unde lucrezi.
    Apropo de New-York, mi-a placut la nebunie chestia asta: http://vimeo.com/9679622 E geniala. Despre proiect, aici: http://aerofilm.blogspot.com/2010/02/sandpit-short-film-by-aero-director-sam.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi inchipui ca trebuie sa fie destul de incitant sa te uiti pe geam. Am urcat in Sears Tower, etajul 103 si am avut ceva emotii... http://www.vaduva.ro/etajul-103-sears-tower-chicago/

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alex : super filmuletul acela cu NY in miniatura ! Multumesc ! PS : daca mai citesti raspunsul meu, te rog scrie-mi pe Yahoo Messenger :)
    @Cristi : te cred, si eu am avut emotii numai vazand filmuletul de la tine..
    La vara vreau sa urc pe Empire State Building si eu !

    RăspundețiȘtergere
  4. Jeez...cred ca d'aia stau io in CA,ca nu prea is caldiri inalte. Ma apuca ameteala numa' cand ma gandesc ca o cladire ar putea avea/are mai mult de 3 etaje.:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos :D , dar cred mai frumoasa era privelistea de la etajul de mai jos unde a-ti avut birourile inainte nu ??? oricum misto sa vezi tot NY-ul de acolo :D !

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum citiva ani am lucrat la etajul 50, la 34th street, in cladirea One Penn Plaza, daca o stii...in zilele gri, cind norii erau mai jos, ma aflam cu capul in ei, la propriu, vorbind:) cind batea vintul, simteam cum cladirea se misca lent, un fel de plimbare pe rotile de la inaltime:)

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!