vineri, 12 martie 2010

Manhattan, vazut din Brooklyn

    Probabil ca pentru multi nu e nimic spectaculos daca pun iarasi poze cu Manhattanul vazut noaptea. De ani de zile, mii de seriale si filme l-au prezentat in cele mai interesante ipostaze.
    Insa experienta traita "pe viu" e impresionanta intotdeauna, mai ales cand ai ocazia sa vezi orasul dintr-o perspectiva... inalta :)
    Am fost aseara pe cladirea Watchtower din Brooklyn a Martorilor lui Iehova. Privelistea e superba, de pe cele 29 de etaje ale cladirii. E un loc unde probabil mi-ar place sa merg mai des, sa prind mai multe poze ( la rasarit sau apus de soare de exemplu ) , cu trepiedul. Nu am fost asa de pregatit aseara, dar cam asa ceva mi-a iesit :


    A fost o seara putin cetoasa, nici nu se vedea varful de la Empire State Building :


    Inca alte putine poze si un mic filmulet, aici .
PS: peste cateva zile o sa pun alte poze facute de un prieten ieri, tineti aproape :)

5 comentarii:

  1. Nice :)
    As recomanda un trepied pentru imagini mai clare, insa we get the picture.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa priveliste ... inca n-am ajuns in N.Y dar e pe lista de prioritati pe lista de "planuri de vacanta", poate la toamna apuc si eu sa vad cateva obiective prin zona de North-East. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. NY- empire state of mind !!!! superb!!! astept si celelalte poze!! eu zic sa te pregatesti de musafiri pentru la vara !!!!!!!!! :D :)) sa faci pe ghidul !!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte misto. Am fost in NY anul trecut si mi-a placut, dar am stat in Manhattan deci poate cand locuiesti in alta parte este diferit ;)

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!