sâmbătă, 15 august 2009

To-do list Aug - Sep

Howdy ?
Mai mult pentru evidenta personala zic eu, vreau sa fac o lista cu locurile ce vreau sa le vizitez neaparat luna aceasta si in septembrie .
Ordinea nu e neaparat cea de mai jos, totul depinde de timp si de buget :)

....deocamdata ajung,tinand cont ca pot merge intr-un singur loc o data pe saptamana si ca o vizita la oricare din locurile de mai sus poate sa imi ocupe o zi intreaga :)
Lista ramane oricand deschisa. Daca stie cineva alte locuri care merita a fi vazute in NY, astept sugestiile !

9 comentarii:

  1. poze la muzeu` sexului te rog ;)
    pe ala l pui in capu` listei la "must". mai ales daca ti fac aia reducere de 5 parai, ti i clar ca trebuie sa faci economii la bugetu` personal.
    gandeste constructiv:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa lista, ce mi-a placut e ca doar pentru 'muzeul sexului' ai avut nevoie de o motivatie suplimentara :P. Sau mi se pare mie :). Sper sa fie mai interesant decat ceva 2-3 din Amsterdam pe care le-am vazut eu ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. muzeul Madame Tussauds e dragut, de asemenea o plimbare cu staten island ferry e draguta, se vede manhattan-ul de pe apa si trece pe langa statuia libertatii si mai e si gratis. Revenind la capitolul muzee sunt muzee vestite de arta preum Metropolitan.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonymous : Multumesc de idei !
    Cu ferry-ul am fost deja, e destul de dragut intr-adevar.Posibil ca o sa mai fac un drum ,de data asta cu aparatul foto la indemana :)
    PS : cine esti ? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Merita sa urci pe Empire State Building. View-ul e superb! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu zic ca tre sa mei mergi si pe insulele din jus sa vezi ca e o diferenta foarte mare intre ce e in Manhattan si ele.

    Andrei

    RăspundețiȘtergere
  7. Vezi daca au si ceva Museum of Gilfs

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!