joi, 27 august 2009

Edward Scissorhands & Brooklyn Bridge

Tocmai am venit de la film ! Dar nu de la cinema, ci din.. parc .
Brooklyn Bridge Park (si nu doar ei,am mai vazut asemenea actiuni si in Grand Central Park) organizeaza in fiecare vara seri de filme in aer liber, cu intrarea gratis .
E o atmosfera superba, mai ales ca nu e nici cald, nici racoare, cel putin in seara asta a fost numai bine. Foarte multa lume, cu paturile sau scaunele de acasa, miros de BBQ, popcorn, chips, porumb fiert si fara alcool :)

Filmul, Edward Scissorhands, a fost dragut, chiar il recomand celor ce nu l-au vazut.
Dupa film am facut o plimbare extrem de placuta pe Brooklyn Bridge, inspre Manhattan .Foarte multi turisti, biciclisti, toti profitam de o seara perfecta de vara .
Poze de la plimbare, unele mai reusite, altele praf de tot (deh, nu sunt un expert si nici aparatul nu e profi), pe galeria picasa .

2 comentarii:

  1. hehe, chiar vechi filmul, da simpatic.
    si pozele ai vreo 2 ok. mitza says: noaptea in primul rand pui aparatul pe ceva ce nu se misca(un gard, un stalp), si apoi il declansezi cu temporizare, la 8 sau la 2 secunte. Apoi sa vezi efectul. :D numa de bine, mitza

    RăspundețiȘtergere
  2. heh mersi Rockere . Asa am facut, am incercat sa il tin nemiscat pe balustradele de pe pod. Dar cum circulau masini non-stop, erau vibratii tot timpul si mi-a fost greu :(

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!