sâmbătă, 9 aprilie 2011

Las Vegas

    Hei, dar parcă eu m-am mutat în California, nu în Nevada...Asta aşa e, însă primul post scris din California e de fapt despre mini-excursia făcută la începutul săptămânii cu colegii de la noul servici. De altfel, nu am apucat încă să fac nicio poză în zona unde locuiesc temporar, aştept să mă mut definitiv în următoarele săptămâni, să iau o maşină şi să pot explora împrejurimile.
    OK, revenind la Las Vegas...pentru mine a fost prima oară acolo. Pozele vor transmite sentimentele mele de uimire şi de "gură-cască", de aceea voi începe cu o imagine a îmbarcării noastre pe trei avioane private...


...şi după o oră de zbor...


Las Vegas!

Ne-am cazat rapid la hotelul Encore, cam aşa arăta camera...


Şi apoi am fugit la autobuzele care ne-au dus la hotelul Bellagio pentru dineul oficial. Faimosul hotel care deţine renumita fântână arteziană reflectă acelaşi lux şi în interior...



... coridoare care parcă nu se mai terminau...
Dar, am supravieţuit marşului prin labirintul de culoare, şi a meritat. Ne aştepta o sală de mese imensă (ca pentru 400 de persoane)...



Mâncarea a fost pregătită de ceva bucătar renumit (cică), şi pot să zic că totul a fost la fel de gustos după cum a şi arătat...


aperitivul trio de tomate


salata de homar


"pan seared scallop"


filet de wagyu (vită australiană)




desertul

    După ce-am mâncat bine, am mers la...


Nefiind un fan The Beatles, spectacolul mi s-a părut doar bunicel, spre deosebire de Wintuk. Tema e istoria formaţiei britanice, cu acrobaţii pe melodiile şi înregistrările lor din studio şi concerte. Amenajarea scenei a fost extraordinară, era o sală rotundă, iar performanţele se desfăşurau în centru, sus, la stânga, la dreapta...Pot să spun că a fost per total un spectacol care nu trebuie ratat dacă veţi ajunge vreodată în Las Vegas.
    Seara s-a terminat într-un club privat închiriat pentru noi, cu muzică până la 3 dimineaţa...


    Iar a doua zi, înapoi în Mountain View, California!
    Toate pozele selecţionate cu grijă, pe galerie.

5 comentarii:

  1. Ce rasfat! Pacat ca asa scurt, desi vei avea ocazia sa te duci cat vrei de des, e asa aproape de tine.
    Si ai camera noua? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci esti un norocos!!! Super tare in Las Vegas. Apropo din cate am observat tu te-ai angajat acum la Mozilla Firefox?? sau mi-se pare mie? Ca tu esti secretos nu zici nimic !! :D :P
    PS: am sters prima postare pentru ca gresisem la redactarea catorva cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lola, ai ochi buni :) Sunt poze facute de alti colegi insa.
    Stefan, ai observat bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Las Vegas-ul va ramane mult timp locul meu de suflet. Chiar daca nu sunt pasionat de jocurile de noroc, imi place Las Vegas-ul pentru ceea ce are de oferit ca arhitectura, distractie ... am fost acolo de 4 ori si de fiecare data a m-am distract la maxim. Las Vegeas e deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  5. I H@e u !

    intr'un sens pozitiv, of course.

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!