luni, 18 ianuarie 2010

Film si plimbare

   Iata ca ma inscriu si eu in randul miilor de "bloggeri" din lume care si-au povestit experientele vizionarii filmului Avatar . Am fost si eu astazi, la spectacolul rulat in tehnologia IMAX 3D, la sala pe care majoritatea cinefililor de aici au votat-o ca cel mai bun cinematograf IMAX din New York : AMC Loews Lincoln Sq. Theater .
   Cinematograful are patru etaje, ultimul fiind rezervat salii unde se ruleaza filmele IMAX. O coada foarte lunga la intrarea in sala,desi am ajuns cu 45 de minute inaintea inceperii spectacolului. Noroc ca mi-am cumparat biletul online cu cateva zile in urma, pentru ca deja la ora 10 dimineata s-au epuizat toate locurile : sold out ! Probabil ca multi new yorkezi au fost azi liberi (si eu, de altfel) , de Martin Luther King Day. Biletul m-a costat $14. Dupa sfaturile citite pe internet, am cautat sa ma asez pe randul cel mai din spate, cat mai central posibil. Am reusit, iar dupa ce mi-am ocupat locul am iesit sa imi cumpar popcorn (deh, obiceiuri vechi de a rontai musai ceva la film) si apa (nu mai beau de o vreme buna sucuri carbogazoase...) . O portie mica de popcorn si o apa plata de 0.5l = $9.25 . Auch.
   Filmul mi-a placut, efectele speciale sunt fabuloase. Iar ecranul urias pe care se proiecteaza filmele in IMAX 3D face experienta de neuitat. Pacat ca in Romania doar in Bucuresti exista asa ceva, din cate am auzit :(
   Dupa film, am vrut sa merg in Union Sq. la un magazin putin mai deosebit decat supermarketurile obisnuite : Trader Joe's .Au si multe produse bio, dar si multe sortimente mai aparte si pe care in putine locuri se gasesc. In drum, m-a amuzat extrem o doamna care vindea prezervative pe strada. Sloganul ei era : "Obama condoms ! Buy our Obama condoms ! The ultimate stimulus package !" cu referire la binecunoscutul (cel putin aici) pachet de masuri economice luat de administratia Obama.
   Iar in plin centrul Manhattan-ului am vazut ceva ce pana acum nu am mai vazut in New York. O coada uriasa la intrarea in supermarket. Cam 50 de metri avea, iar la intrare era un angajat care lasa lumea sa intre, in functie de cati ieseau deja dinauntru. Dupa cum am citit aici , se pare ca nu e ceva neobisnuit pentru acel magazin de langa Union Sq. sa aibe atat de multi clienti (linkul e chiar interesant de citit, are si o poza care parca a fost facuta azi :) ). Inauntru, la fel de plin, cu rafturile inca destul de pline. Dar din pacate lipseau cateva produse care imi trebuiau un mod expres, asa ca am parasit magazinul fara sa cumpar nimic.
   Si cu asta, gata weekendul meu prelungit. Desi a fost o vreme urata pana ieri, astazi parca a venit primavara aici in New York. Iar sfarsitul de saptamana se anunta la fel de calduros :)

4 comentarii:

  1. Hmmm ... ! macar tu sa ai parte de vreme de primavara ca noi, cel putin in constanta suntem sub zapada !!!!!!!!!! drumuri blocate nu avem cum sa ajungem laexamene, e nasoala treaba ! Nu am vazut avatar inca!!! toata lumea zice ca e misto , sper sa ajung sa il vad si eu ! ! numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehe..Trader Joe's rulz. Noi avem aici cate un Trader Joe's in fiecare oras.Eu ma duc la cel mai vechi ,ca doar la mine-n comuna a fost primul magazin. E grocery store-ul meu preferat. Multe din produsele lor sunt fabricate "acasa",adika sunt productie proprie.Si au si customer service foarte bun.Ce-mi mai place la ei de exemplu, e ca dupa ce cumperi un produs,il gusti ,nu-ti convine si il duci inapoi.Iti returneaza banii pe acel produs fara sa te intrebe "de ce"!
    Iar la preturi ii bat la poponetzul gol pe cei de la "Whole Foods", care au avantajul ca au mult mai multe produse.
    Cat despre "Avatar",recunosc ca nu l-am vazut.Inca.In schimb am vazut niste cozi imense la cinematografe. Dupa ce se mai calmeaza lumea,o sa-l vad si eu.Se pare ca e un must-see!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a placut filmul. Este revolutionary din punct de vedere al efectelor speciale. Abia astept sa cumpar dvd-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu este 3D filmul , este in 2D ... stereoscopic...dar bun filmul , pooh-ule

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!