sâmbătă, 17 octombrie 2009

Marge Simpson in Playboy

Am trait s-o vad si pe asta !
Un personaj din desenele mele animate preferate sa "pozeze" nud pentru Playboy !
E vorba de Marge, din The Simpsons .
Pe aici s-a facut destul de mare valva prin presa legat de lucrul asta, dar ocazia speciala (20 de ani de cand serialul ruleaza) a fost mai tare decat gurile rele. Cred ca multi au fost curiosi sa vada pictorialul, asa cum am fost si eu .. si ieri mi-am luat revista .
Din pacate, nu am gasit la chioscuri editia de colectie :


Ce contine pictorialul ? Doar doua imagini, de fapt :( Sunt interesante, mai ales ca intr-una din poze se vad discret sanii lui Marge. "Interviul" are o usoara nota de umor 'a la Simpsons', si cred ca si-a meritat banii prima (si probabil ultima) mea revista Playboy cumparata vreodata - doar de dragul serialului preferat .

Mi-a atras atentia insa si alt lucru, vizibil pe coperta. Exista un pictorial mult mai vast cu o romanca, model pentru Victoria's Secret : Alina Puscau. Orgoliul de roman mi-a fost deranjat putin vazand ca in articol nu zice nicaieri ca e romanca..

Sunt curios daca editia cu Marge va aparea si in Romania !
Mitza, iti recomand s-o vezi si tu pe Marge in ipostazele nude :)

Un comentariu:

  1. Interesant, chiar ma intrebam daca o sa se faca asa mare vilva cu editia asta. Deci in opinia ta sa inteleg ca s-a meritat?

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!