vineri, 10 iulie 2009

1st job in the U.S.

Asadar....mi-am gasit de lucru ! :)
Dupa ce timp de mai bine de o saptamana am trimis resume-ul la peste 100 de joburi,am mers la doua interviuri ieri in Manhattan.
Unul din interviuri s-a concretizat astazi intr-o oferta de munca...pe care am acceptat-o :D
Unde : Manhattan,pe Broadway
Cine : webair.com
Ce : tech support & linux administrator
Salariu : confidential :) ... dar de cateva ori mai mare ca un post similar in Romania
De cand : ... de cand pot eu :) Adica de luni intr-o saptamana,pentru ca mai am de rezolvat unele treburi pana sa pot munci.
Timpul sosirii in State si gasirii unui job : fix 2 saptamani .
/me happy ! :)

6 comentarii:

  1. gaseste-mi si mie de lucru si vin si eu :P

    bv tie

    RăspundețiȘtergere
  2. te stii :p
    ma bucur mai ca ti-ai gasit de lucru >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Copilu... tine-o tot asa si trimite-mi si mie o punga de M&M's din primu salariu! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. OK am "calcat" si eu pe aici :))
    Felicitari pentru job, excelent te-ai descurcat !

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!